Uprzejmie informujemy, że Biuro Obsługi Klienta ProNatury, od dnia 2 stycznia 2018 r. zmienia siedzibę i mieścić się będzie przy ul. Wojska Polskiego 48 (w budynku hotelu Chemik). Zmiana lokalizacji ma na celu poprawę dostępności oraz komfortu załatwiania spraw dla Klientów ProNatury. Do Biura można dojechać komunikacją miejską tj. autobusami linii 59 i 61 oraz tramwajami linii 7 i 8, wysiadając przy przychodni GRYFMED. Dla zmotoryzowanych zapewniony jest bezpłatny, ogólnodostępny parking zlokalizowany niedaleko Biura Obsługi Klienta.
W związku z przeniesieniem Biura Obsługi Klienta do nowej siedziby, w dniu 29 grudnia 2017 r. Biuro będzie czynne wyjątkowo w godzinach 7.30 – 12.00. Za utrudnienia przepraszamy!
Godziny pracy w nowej siedzibie pozostaną bez zmian, tj.: w poniedziałki, środy i czwartki jesteśmy w godzinach 7.30-15.30, we wtorki w godzinach 7.30-17.00 a w piątki od 7.30 do 14.00. Zapraszamy do nowej siedziby! Dla pierwszych 50 Klientów Spółka Pronatura przygotowała upominki – firmowe kalendarze!